لیست تولید کنندگان ظروف یکبار مصرف در اصفهان

وب سایت پلاستا بزودی لیستی از کارخانه تولید ظروف یکبار مصرف در اصفهان را منتشر خواهد کرد تا شما کاربران عزیز بتوانید به راحتی محصولات مورد نظر خود را بین تولیدی های ظروف یکبار مصرف در اصفهان مقایسه و سپس اقدام به خریداری کنید.

اگر میخواهید تخفیف ویژه وب سایت پلاستا استفاده کنید هنگام تماس با تولید کننده مورد نظر اعلام کنید که از طریق وب سایت پلاستا آن کارخانه را یافته اید.

ژالاپ

ژالاپ پلاستیک
معرفی شرکت:

شرکت تولیدی -صنعتی ژالاپ در سال ۱۳۶۱ فعالیت خود را با نام ماشین سازی خادمی در زمینه ی ساخت و تولید ماشین آلات تزریق پلاستیک با هدف رفع نیازهای اولیه انسانی و ایجاد اشتغال و کمک به اقتصاد جامعه آغاز نمود.

محصولات تولیدی:

ظرف یکبار مصرف درب دار، لیوان یکبار مصرف، بشقاب یکبار مصرف، بشقاب و پیش دستی یکبار مصرف

سروش پلاست

سروش پلاست
معرفی شرکت:

تولید کننده ظروف یکبار مصرف از جنس پلی پروپیلن در اصفهان می باشد که از سال 1367 با نام ظروف یکبارمصرف سپاهان ونیز زاینده رود فعالیت داشته است.

محصولات تولیدی:

لیوان یکبار مصرف درب دار، کاسه یکبار مصرف، بشقاب یکبار مصرف و…

اگر تولید کننده ظروف یکبار مصرف در اصفهان هستید و تمایل به معرفی مجموعه خود در این بخش را دارید با ما تماس بگیرید.

کارخانه ظروف یکبار مصرف در اصفهان

تولیدی های ظروف یکبار مصرف زیادی در اصفهان فعالیت میکنند که در این بخش برترین کارخانه های صنعت ظروف یکبار مصرف در اصفهان را معرفی کردیم. مجموعه های زیادی در اصفهان ظروف پلاستیکی تولید میکنند و وب سایت پلاستا بزودی لیست این کارخانه ها را بروزرسانی خواهد کرد.

لیست قیمت ظروف یکبار مصرف در اصفهان

از آنجایی که قیمت ظروف یکبار مصرف مانند دیگر محصولات در کشورمان دائما در حال نوسان است شما کاربران عزیز میتوانید برای اطلاع از آخرین قیمت ظروف یکبار مصرف در اصفهان با کارخانه های معرفی شده در این بخش تماس بگیرید. شما به راحتی میتوانید جهت استعلام قیمت ظروف یکبار مصف در اصفهان با چندین کارخانه تماس بگیرید و سپس محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

عمده فروشی ظروف یکبار مصرف در اصفهان

عمده فرشی های زیادی در اصفهان وجود دارند اما شما کاربران میتوانید برای سفارش ظروف یکبار مصرف با کیفیت و مقرون به صرفه مستقیما با تولیدی تماس گرفته و اقدام به خریداری محصول مورد نظر کنید.خرید مستقیم از کارخانه ویژگی های زیادی مانند: قیمت مقرون به صرفه، مشاوره رایگان با متخصصان و کیفیت مرغوب ظروف یکبار مصرف است که سبب میشود شما خریدی امن داشته باشید.

شما کاربران عزیز در نظر داشته باشید قطب اصلی تولید ظروف یکبار مصرف تهران است. اگر به دنبال خرید ظروف یکبار مصرف با تنوع بسیار بالاتر هستید به صفحه برترین کارخانه های ظروف یکبار مصرف در تهران مراجعه کنید همچنین اگر به دنبال برترین تولیدی ها میباشید به صفحه کارخانه تولید ظروف یکبار مصرف مراجعه کنید.

4.7/5 - (6 امتیاز)