تماس مستقیم با فروشنده

تولید کننده ظروف یکبار مصرف در شهریار

وب سایت پلاستا لیستی از کارخانه تولید ظروف یکبار مصرف درشهریار را منتشر کرده است تا شما کاربران عزیز بتوانید به راحتی محصولات مورد نظر خود را بین تولیدی های ظروف یکبار مصرف در شهریار مقایسه و سپس اقدام به خریداری کنید.

اگر میخواهید تخفیف ویژه وب سایت پلاستا استفاده کنید هنگام تماس با تولید کننده مورد نظر اعلام کنید که از طریق وب سایت پلاستا آن کارخانه را یافته اید.

کارخانه یکبارمصرف آیاتای
معرفی شرکت: شرکت تولیدی صنعتی ماهرخ پلاستیک با نام تجاری آیاتای پلاستیک در سال ۱۳۷۵ با هدف تولید ظروف یکبار مصرف به بهره برداری رسید مشتریان عمده محصولات این شرکت مجموعه های بزرگ تولید کننده فرآورده های لبنی و آبمیوه از قبیل مجتمع لبنیات و بستنی به تک . پگاه . صالح آمل.پاک.کاله و… میباشند. محصولات تولیدی: لیوان یکبار مصرف،بشقاب یکبار مصرف،خورشتی یکبار مصرف،بشقاب و پیش دستی یکبار مصرف

آنتیک پلاستیک

آنتیک پلاستیک

معرفی شرکت:

آنتیک پلاستیک، یکی از بزرگترین تولید کننده و فروشگاه یکبارمصرف در استان تهران واقع در شهرستان شهریار می باشد. شما میتوانید به راحتی ظروف یکبارمصرف مورد نیاز خود را از فروشگاه آنتیک پلاستیک تهیه کنید. برای اطلاع از قیمت ظروف یکبارمصرف میتوانید با ما تماس بگیرید.
محصولات تولیدی:

لیوان یکبار مصرف، سطل یکبار مصرف، پیش دستی یکبار مصرف، کاسه یکبار مصرف

جام پلاستیک

جام پلاستیک
معرفی شرکت: کارخانه جام پلاستیک در سال ۱۳۸۴فعالیت خود را در زمینه تولید ظروف یکبار مصرف اغاز نموده به تدریج توسعه یافت و راه زیادی را برای رسیدن به وضعیت کنونی پیمود تا جایی که هم اکنون یکی از تولید کنندگان اصلی ظروف یکبار مصرف در سطح کشور است. محصولات تولیدی: لیوان یکبار مصرف، پیش دستی و بشقاب یکبار مصرف، کاسه یکبار مصرف

پارس صنعت جام

پارس پلاستیک
معرفی شرکت: پارس صنعت جام یکی از بزرگترین تولیدگنندگان ظروف یکبار مصرف، لیوان یکبار مصرف با استفاده از مواد اولیه مرغوب اقدام به تولید ظروف بسته بندی، لیوان ساده، لیوان آبمیوه و آیس پک، نواع ظروف ماستی،انواع دیس پلوخوری و پیش غذا می باشد . محصولات تولیدی: لیوان یکبار مصرف و…

اگر تولید کننده ظروف یکبار مصرف در شهرستان شهریار هستید و تمایل به معرفی مجموعه خود در این بخش را دارید با ما تماس بگیرید.

کارخانه یکبار مصرف، چرا در شهریار ؟

شهرستان شهریار واقع در استان تهران میباشد که به علت باغ ها و فضای سبز فراوان به نگین سرسبز استان تهران مشهور است.

در شهرستان شهریار تولیدی های زیادی از جمله تولیدی های ظروف یکبار مصرف فعالیت میکنند و میتوان گفت شهریار قطب اصلی تولید ظروف یکبار مصرف در تهران میباشد.

تولید کنندگان ظروف یکبار مصرف در شهریار به دلیل بازار خوب این منطقه معمولا به صورت دو شیفت کار میکنند که این امر باعث شده است تا چندین شغل متنوع در این شهرستان به وحود بیاید.

از آنجایی که تولید ظروف یکبار مصرف از سود بالایی برخوردار است، این صنعت به سرعت در کشور رشد کرده. علاوه بر رشد سریع، در چند سال اخیر شاهد پیشرفت چشم گیری نیز در این صنعت بودیم. از آنجایی که شهرستان شهریار یکی از مناطق مناسب برای راه اندازی انواع کارخانه ها میباشد، به همین دلیل تمرکز بیشتری به این منطقه از استان تهران جلب شد.

تولیدی های ظروف یکبار مصرف در شهریار

همانطور که بالاتر گفته شد در شهرستان شهریار تولید کننده های ظروف یکبار مصرف زیادی فعالیت میکنند که شما میتوانید برخی از تولید کنندگان ظروف یکبار مصرف را در صفحه اصلی وب سایت پلاستا مشاهده کنید. ظروف یکبار مصرف تولید شده در شهرستان شهریار به تمام مناطق ایران ارسال میشوند اگر در استان تهران ساکن هستید شهریار بهترین مکان برای خرید ظروف یکبار مصرف عمده میباشد ک شما میتوانید به راحتی محصول مورد نظر خود را مقایسه و سپس خرید کنید.

همچنین وب سایت پلاستا لیستی از تولید کننده ظروف یکبار مصرف لاکچری را منتشر کرده است شما کاربران عزیز اگر به دنبال این ظروف هستید به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.

خرید اینترنتی ظروف یکبار مصرف از شهرستان شهریار

یکی از مشکلات مردم در خرید ظروف یکبار مصرف این است که تعداد کارخانه هایی که به صورت اینترنتی محصولات خود را بفروش میرسانند بسیار کم میباشد اما شما کاربران عزیز نگران نباشید، وب سایت پلاستا لیستی کامل و جامع از تولید کننده های ظروف یکبار مصرف در شهریار برای شما گردآوری کرده است تا در کمترین شما ممکن بتوانید خرید های خود را انجام دهید.
شما میتوانید پس از مراجعه به وب سایت کارخانه ها محصول مورد نظر خود را در میان این تولیدی ها ابتدا مقایسه و سپس به صورت اینترنتی ظرف مورد نظر خود را ثبت سفارش و خریداری کنید.

در چندین سال گذشته امکان خرید اینترنتی ظروف یکبار مصرف از شهریار میسر شده است. شما میتوانید از کارخانه های ظروف یکبار مصرف که در پلاستا وجود دارند به صورت غیر حضوری خرید کنید.

تولید کننده لیوان کاغذی شهریار

لیوان یکبار مصرف کاغذی به دلیل اینکه با مایع داخل ظرف هیچ واکنش شیمیایی انجام نمیدهد برای سرو و نگهداری انواع نوشیدنی های سرد و گرم مناسب میباشد. تولید لیوان کاغذی در شهریار تقریبا در تمام مناطق این شهرستان صورت میگیرد.

از مزایای لیوان کاغذی یکبار مصرف میتوان به این موضوع اشاره کرد که برای تولید این نوع لیوان ها از هیچ مواد شیمیایی استفاده نمیشود و برای نوشیدن مایعات داغ هیچ خطری سلامتی انسان را تعقیب نمیکند همچنین یکی دیگر از ویژگی های لیوان یکبار مصرف کاغذی قابل بازیافت بودنش است.

ظروف یکبار مصرف در اندیشه شهریار

ظروف یکبار مصرف تولید شده در سرتاسر شهرستان شهریار پخش میشود به عنوان مثال  شهرک اندیشه  یکی از مناطقی است که در آن میتوانید  تعداد زیادی از پخش عمده ظروف یکبار مصرف را پیدا کنید و محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

کارخانه پلاستیک شهریار

در شهرستان شهریار کارخانه های فراوانی فعالیت میکنند که ظروف یکبار مصرف پلاستیکی را تولید و روانه بازار میکند. ظروف پلاستیکی تولید شده در این کارخانه ها عبارت اند از: لیوان یکبار مصرف، روف بسته بندی، ظروف چند قسمتی، ظرف بستنی و ماست یکبار مصرف و…

کارخانه ظروف یکبار مصرف در شهریار

به جرات میتوان گفت شهرستان شهریار میتواند تمام نیاز کشور را در زمینه ظروف یکبار مصرف برآورده کند چرا که کارخانه های متعددی در شهریار فعالیت میکنند به تولید انواع ظروف یکبار مصرف میپردازند.کارخانه های ظروف یکبار مصرف در شهریار انواع ظروف یکبار مصرف را تولید و روانه بازار میکنند.
ظروف یکبار مصرف لوکس، لیوان یکبار مصرف، ظروف یکبار مصرف رستورانی، ظروف یکبار مصرف چند قسمتی و… اشاره کرد که تمام این محصولات در تولیدی های شهریار موجود میباشند و شما به راحتی میتوانید با کارخانه ها مورد نظر خود تماس گرفته و تنها در چند دقیقه ظرف دلخواه خود را انتخاب و ثبت سفارش کنید.
تولید کننده ظروف یکبار مصرف در شهریار فراوان است اما وب سایت پلاستا به معرفی برترین های این تولیدی پرداخته است تا کاربران عزیز بتوانند بهترین خرید ظروف یکبار مصرف خود را از کارخانه های موجود در شهریار تجربه کنند

تولیدی ظروف یکبار مصرف شهریار را از چندین جهت میتوان مورد بررسی قرار داد. به دلیل وجود تعداد نسبتا بالای کارخانه ظروف یکبار مصرف در شهریار افراد زیادی توانسته اند در این تولیدی ها استخدام شوند و برخی از این کارخانجات ظروف یکبار مصرف به صورت دو شیف کار میکنند که به وضعیت اشتغال منطقه شهریار کمک خوبی کرده است.

اما وجود این همه کارخانه ظرف یکبار مصرف در شهریار معایبی هم دارد. یکی از این معایب آلودگی ناشی از تولید فراوان ظروف یکبار مصرف در منطقه و همچنین آلودگی هوای ناشی از تعداد زیاد کارخانه در این ناحیه است.

لیست تولید کنندگان ظروف یکبار مصرف

همانطور که مشاده کردید وب سایت پلاستا لیستی از تولید کننده های برتر ظروف یکبار مصرف در شهریار را به صورت مختصر برای شما گرآوری کرده است.
از آنجا که تولیدی های معرفی شده تقریبا تمام انواع ظروف یکبار مصرف را تولید و به بازار عرضه میکنند شما میتوانید به سادگی و تنها با تماس به کارخانه مورد نظر ظروف یکبار مصرف خود را خریداری کنید.
وب سایت پلاستا بزودی لیستی از برترین تولید کنندگان ظروف یکبار مصرف در شهریار واقع در تهران منتشر خواهد کرد. شما مشتریان عزیز میتوانید به صورت حضوری و حتی مجازی ظروف یکبار مصرف مورد نظر خود را خرید کنید.
بیشتر این تولیدی ها ظروف یکبار مصرف خود را در باباسلمان شهریار تولید و به بازار عرضه میکنند.

 

 

چرا از کارخانه ظروف یکبار مصرف خرید کنیم...؟

خرید مستقیم از تولید کننده ظروف یکبار مصرف در شهریار مزایای زیادی دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت…

خرید از کارخانه ظروف یکبار مصرف در شهریار دارای ویژگی هایی است که سبب شده تا مشتریان عزیز خرید مستقیم از تولیدی را به خرید از شبکه های اجتماعی و وب سایت های متفرقه ترجیح دهند. در صورت خرید از کارخانه شما دارای امنیت بالایی است و به هیچ عنوان سفارش شما تغییر نخواهد کرد و ظروف یکبار مصرف خریداری شده توسط شما مشتریان عزیز در کمترین زمان به آدرس محل شما ارسال خواهد شد، همچنین با توجه به نشان سیب سلامت و سازمان ملی استاندارد توسط تولیدی های معرفی شده شما از کیفیت و طراحی زیبا ظروف یکبار مصرف مطمئن خواهید بود.

در صورت خرید مستقیم از تولید کننده ظروف یکبار مصرف در شهریار در هزینه های شما صرفه جویی خواهد شد چرا که این تولیدی ها ظروف یکبار مصرف را به صورت عمده تولید و ممستقیم و بدون واسطه روانه بازار میکنند به همین دلیل خرید از تولیدی های معرفی شده برای شما مقرون به صرفه خواهد بود.

4.4/5 - (14 امتیاز)