کارخانه تولید ظروف یکبار مصرف لوکس و لاکچری

وب سایت پلاستا لیستی از کارخانه تولید ظروف یکبار مصرف لوکس و لاکچری را منتشر کرده است تا شما کاربران عزیز بتوانید به راحتی محصولات مورد نظر خود را بین تولیدی های ظروف یکبار مصرف در مقایسه و سپس اقدام به خریداری کنید.

ظروف یکبار مصرف لوکس و لاکچری

به جرات میتوان گفت ظروف یکبار مصرف لوکس و لاکچری  جزء محبوب ترین ظروف یکبار مصرف در کشورمان هستند چرا که به دلیل کاربرد فراوانی در مکان هایی تفریحی و گردشگری، رستوران، کافه و… مورد استفاده عموم قرار میگیرد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت…

طرح و رنگ‌های متنوع ظروف یکبار مصرف لوکس و لاکچری، از جمله ویژگی‌ هایی‌ میباشد که آنها را برای مشتریان زیبا و جذاب می‌کند. همچنین، معمولا این ظروف با امکاناتی مانند درب های مختلف، قابلیت گرم نگه داشتن غذا و …. را دارند که سبب شده این ظروف به راحتی در رستوران های لوکس و خاص مورد استفاده قرار گیرد.

استفاده از ظروف یکبار مصرف لوکس و لاکچری، علاوه بر اینکه با ظاهر و طراحی  خاص خود فضای سرو شده را کاملا متفاوت و زیبا نشان میدهد، کاملا بهداشتی میباشد، همچنین استفاده از این ظروف می‌تواند هزینه‌ هایی که در صورت استفاده از ظروفی مانند چینی، استیل و شیشه ای و… را کاهش دهد.

آیاتای پلاستیک

معرفی شرکت:

شرکت تولیدی صنعتی ماهرخ پلاستیک با نام تجاری آیاتای پلاستیک در سال ۱۳۷۵ با هدف تولید ظروف یکبار مصرف به بهره برداری رسید

01
معرفی شرکت:

 پیشرو صنایع موفقی در سال 1384 با هدف ایجاد بستری مناسب جهت طراحی و انجام طرح های روز به تولید انواع ظروف دربدار و بدون درب جهت بسته بندی …

پیشرو پلاست موفقی

02

اگر تولید کننده ظروف یکبار مصرف لوکس و لاکچری هستید و تمایل به معرفی مجموعه خود در این بخش را دارید با ما تماس بگیرید.

لیست کارخانه ظروف یکبار مصرف لوکس و لاکچری

در کشورمان ایران تولید کننده ظروف یکبار مصرف زیادی فعالیت میکنند که برخی از آنها در زمینه تولید ظروف یکبار مصرف لوکس و لاکچری فعالیت خود را انجام میدهند. وب سایت پلاستا لیستی از برترین تولید کنندگان ظروف یکبار مصرف لوکس و لاکچری را برای شما کاربران عزیز گردآوری کرده است تا شما به راحتی بتوانید برترین تولید کننده ها را بشناسید و پس از مقایسه محصولات لوکس از این مجموعه ها، ظرف مورد نظر خود را خریداری کنید.

لیست کارخانه های تولید ظروف یکبار مصرف لوکس و لاکچری :

  • کارخانه ظروف یکبار مصرف آیاتای پلاستیک
  •  پیشرو صنایع موفقی
تولید کننده های نام برده شده دارای نشان سازمان ملی استاندارد و سیب سلامت میباشند که نتیجه بهداشتی بودن مراحل تولید و عرضه ظروف یکبار مصرف لوکس در این مجموع ها است شما کاربران عزیز میتوانید برای خرید ظروف یکبار مصرف لوکس از کارخانه به وب سایت این مجموعه ها مراجعه کنید و پس از مشاهده و انتخاب محصولات ظروف لوکس و لاکچری خود به راحتی و در کمترین زمان ممکن اقدام به ثبت سفارش و خرید کنید.

انواع ظروف یکبار مصرف لوکس

ظروف یکبار مصرف لوکس و لاکچری انواع مختلفی دارد که عبارت اند از:

  • بشقاب یکبار مصرف
  • ظروف چند قسمتی یکبار مصرف
  • ظروف مشکی و رستورانی یکبار مصرف
  • انواع ظروف برای سرو میوه
  • انواع ظروف ژله
  • ظروف برای سرو کیک
  • دیس های یکبار مصرف
  • ظرف سالاد سزار

و… که هر کدام از این ظروف در جا و مکان خاص خود مورد استفاده عموم مردم قرار میگیرد به عنوان مثال از ظروف چند قسمتی لوکس هم میتوانید برای سرو و نگهداری انواع خوراکی و حبوبات استفاده کنید و هم میتوانید غذای خود را داخل این ظرف سرو کنید.

ویژگی ظروف یکبار مصرف لوکس

  • طراحی مدرن و خاص:

 ظروف یکبار مصرف لوکس با طراحی های لاکچری و شیک، به تجربه‌ی خوردن غذا یا نوشیدنی راحتی و لذت بخش می‌بخشند. ظروف یکبار مصرف لوکس در کارخانه های معرفی شده در این بخش با طراحی‌ های خاص  وبسیار زیبایی تولید می‌شوند که باعث می‌شود در مقایسه با سایر ظروف یکبار مصرف، منحصر به فرد به نظر برسد و همچنین این ظروف به دلیل ظاهر شیک و جذابی که دارند برای استفاده در محیط های رسمی هم مناسب هستند،بنابراین، افرادی که به دنبال محصولات شیک و با کیفیت هستند، می‌توانند از این ظروف استفاده کنند.

  • قابلیت حمل کردن:

ظروف یکبار مصرف لوکس وزن سبکی داشته و حمل آن اسان است واز ان میتوان در مسافرت،پیک نیک و فعالیت های خارج از منزل استفاده کرد.

  • کیفیت:

ظروف یکبار مصرف لوکس از مواد با کیفیت بالا تولید می‌شوند که مقاوم در برابر شکسته شدن، ترک خوردن… می‌شود.

  • قابل استفاده در دمای بالا:

از ظروف یکبار مصرف لوکس و لاکچری می‌توانند در دمای بالا، مانند دمای غذاهای داغ، (بدون انجام واکنش با مواد غذایی ) استفاده شوند و همچنین قابلیت بازیافت شدن را دارد.

  • مناسب برای مهمانی های خاص:

ظروف یکبار مصرف لوکس و لاکچری برای مهمانی های منحصر به فردی مانند جشن های خانوادگی، مراسم های دینی و مهمانی‌ های رسمی و…. تولید و روانه بازار میشوند.

  • تجزیه پذیری:

یکی از ویژگی های این ظروف قابلیت تجزیه پذیری است یعنی بعد از استفاده این ظرف ها تجزیه میشود و بخشی از خاک میشود،به همین دلیل باعث کاهش آلودگی طبیعت میشود.

  • راحتی:

استفاده از ظروف یکبار مصرف لوکس راحت است و نیاز به تمیز کردن و شستن ندارد،میتوان از آنها در همه جا استفاده کرد.

مزایا و معایب ظروف یکبار مصرف لوکس و لاکچری

مزایا و معایب استفاده از این ظروف:

مزایا

  • کیفیت عالی
  • راحتی
  • طراحی مدرن و خاص
  • قابل استفاده در دمای بالا

معایب

  • اشکال در بازیافت
  • قیمت بالاتر نسبت به دیگر ظروف یکبار مصرف

کاربرد

  • رستوران‌ ها و کافه‌ ها: ظروف یکبار مصرف لوکس در رستوران‌ها و کافه‌ها برای سرو غذاها، نوشیدنی‌ها چراکه به دلیل زیبای خاص این ظروف محتوای سرو شده ظاهری بهتر خواهد داشت.
  •  هتل‌ ها و مراکز تفریحی: در هتل‌ ها و مراسم های خاص مانند عروسی‌ها،  جشن‌ های شخصی و حتی مراسم های مذهبی ظروف یکبار مصرف لوکس برای سرو غذا ها و نوشیدنی‌ ها استفاده میشوند.
  •  رویدادهای خاص: رویدادهای خاصی مانند کنفرانس‌ ها، نمایشگاه‌ ها و مراسم رسمی، از ظروف یکبار مصرف لوکس استفاده میشود.

قیمت ظروف یکبار مصرف لوکس و لاکچری

قیمت این ظروف لوکس و لاکچری می‌تواند در بازار و فروشگاه‌ ها متفاوت باشد و بستگی به منطقه محل زندگی شما  و نوع فروشگاه، قیمت‌ ها میتواند مختلف باشد. همچنین، برندهای بزرگ و معروف ممکن است قیمت بالاتری نسبت به برند های متفرقه داشته باشند. قیمت ظروف یکبار مصرف لوکس به جنس،وزن،اندازه،مدل و مواد اولیه ظروف بستگی دارد.این ظروف یکبار مصرف یکی از محصولاتی است در کشور که قیمتش دائما درحال تغییر است،برای استعلام از اخرین قیمت این ظروف با شماره مجموعه های معرفی شده تماس حاصل فرمایید. 

جنس ظروف یکبار مصرف لوکس و لاکچری

پدرکنار طرح،رنگ و مدل ظروف یکبار مصرفی که استفاده میکنیم،جنس این ظروف نیز اهمیت دارد.متقاضیان زیاد ظروف یکبار مصرف لوکس و لاکچری به علت وزن مناسب و مقاومت بالای این ظروف است.

  • جنس PP (پلی پروپلین)

این ظروف از جنس پ پ یا پلی پروپلین تولید میشوند یعنی به صورت شیشه ای و شفاف ساخته میشوند و قابلیت این را دارند که با هر رنگی ترکیب شوند،پلی پروپلین از نوعی ماده پلاستیکی ساخته شده است که برای استفاده یکبار به دلیل قابلیت بازیافت بالا و کاهش آلودگی محیط زیست به عنوان جایگزین ظروف دیگر استفاده میشود

  • جنس PS (پلی استایرن)

این ظروف از پلیمر های سبک پلاستیکی با وزن مولکولی بالا طراحی شده اند،پلی استایرن تقریبا شفافیت شبیه به شیشه دارد،از شمع میتوان به عنوان محصولی که از پلی استایرن تولید شده نام برد،این ظروف به دلیل وزن سبک،حجم مناسب،قیمت مقرون به صرفه،ضد اب بودن و شفافیت بالا برای بسته بندی مواد غذایی و نوشیدنی ها در بسیاری از صنایع استفاده میشود.

کارخانه هایی که در این بخش معرفی کردیم از مواد اولیه مرغوب در تولید محصولات خود استفاده میکنند.

مقایسه ظروف یکبار مصرف لوکس با ظروف یکبار مصرف پلاستیکی

قیمت بالاتر ظروف یکبار مصرف لوکس نسبت به ظروف پلاستی به دلیل طراحی خاص و کارایی این ظروف.

ظروف یکبار مصرف لوکس و لاکچری معمولا دارای طرح ها و رنگ های جذاب و متنوع هستند. در طرف مقابل، ظروف یکبار مصرف پلاستیکی معمولا بی‌رنگ و بی‌ طرح میباشند.

طراحی زیبای ظروف یکبار مصرف لوکس نسبت به ظروف پلاستیکی به شما این امکان را میدهد تا در مجالس رسمی و مهمانی های خاص و خودمونی به راحتی و با خیالی آسوده از آنها استفاده کنید.

مقاومت بالای ظروف یکبار مصرف لوکس در مقابل شکستن و گرما نسبت به ظروف پلاستیکی.

4.6/5 - (14 امتیاز)