معرفی تولید کننده ظروف یکبار مصرف در تبریز

وب سایت پلاستا بزودی لیستی از کارخانه تولید ظروف یکبار مصرف در تبریز را منتشر خواهد کرد تا شما کاربران عزیز بتوانید به راحتی محصولات مورد نظر خود را بین تولیدی های ظروف یکبار مصرف در تبریز مقایسه و سپس اقدام به خریداری کنید.

اگر میخواهید تخفیف ویژه وب سایت پلاستا استفاده کنید هنگام تماس با تولید کننده مورد نظر اعلام کنید که از طریق وب سایت پلاستا آن کارخانه را یافته اید.

آذرجام گستر تبریز

آذرجام تبریز پلاستیک
معرفی شرکت:

گروه تولیدی آذرجام گستر تبریز در سال ۱۳۹۷ در زمینه تولید ظروف و لیوان کاغذی تاسیس گردید. با توجه به نیاز بازار در عرصه ظروف بهداشتی و سالم یکبار مصرف ، گروه تولیدی آذرجام گستر تبریز با سرمایه گذاری در این زمینه و در جهت تامین نیاز هموطنان عزیز با تلاش بی وقفه و مستمر ، فعالیت خود را آغاز نمود.

محصولات تولیدی:

لیوان کاغذی یکبار مصرف،پیش دستی کاغذی یکبار مصرف و…

صنایع پلیمری نسیم

صنایع پلیمری نسیم
معرفی شرکت:

مدیران صنایع پلیمری نسیم با بیش از سه دهه فعالیت در زمینه های مختلف صنعت و تولید با انتقال تجربیات سینه به سینه و نسل به نسل ، در ابتدا تولید الیاف و فرآورده های سیمانی را شروع کرده و با توجه به برنامه ی توسعه ، فعالیت خود را در زمینه صنایع غذایی و شکلات گسترش داده و در ادامه در سال 1385 شرکت هونام شورین طلائی را در استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز تأسیس نمودند و شروع به تولید انواع نان بستنی با نام تجاری مسافر کرده و پله های پیشرفت را تا صادرات محصول طی نمودند.

محصولات تولیدی:

سطل یکبار مصرف،طرف ماست یکبار مصرف و ظرف بستنی یکبار مصرف

اگر تولید کننده ظروف یکبار مصرف در تبریز هستید و تمایل به معرفی مجموعه خود در این بخش را دارید با ما تماس بگیرید.

برترین تولید کنندگان ظروف یکبار مصرف در تبریز

وب سایت پلاستا لیستی از کارخانه ظروف یکبار مصرف در تبریز را برای شما کاربران عزیز جمع آوری کرده است، شما میتوانید به راحتی ظرف مورد نظر خود را در این تولیدی ها پیدا کرده و اقدام به خریداری کنید.

پلاستا بزودی لیست کارخانه های برتر ظروف یکبار مصرف درتبریز را آپدیت میکند تا کاربران عزیز بتوانند مقایسه بهتری برای خرید ظرف یکبار مصرف از تبریز داشته باشند.

خرید ظرف یکبار مصرف از تبریز

شما کاربران عزیز میتوانید به سادگی از وب سایت کارخانه های نام برده شده بازدید کنید و پس از مقایسه با دیگر مجموعه ها اقدام به خرید ظرف یکبار مصرف کنید.

کارخانه هایی که در این بخش معرفی کردیم دارای نشان سازمان ملی استاندارد میباشند که نتیجه تلاش متخصصان این مجموعه ها تولید و عرضه بهداشتی ظروف یکبار مصرف است، به همین دلیل شما مشتریان عزیز هیچ نگرانی بابت خرید از این تولیدی ها نداشته باشید.

قیمت ظروف یکبار مصرف در کارخانه تبریز

برای اطلاع از آخرین قیمت ظروف یکبار مصرف در تبریز به وب سایت های معرفی شده مراجعه کرده و در بخش تماس با ما و یا شماره تلفن های موجود با کارشناسان فروش این مجموعه ها گفت و گو و قیمت ظروف یکبار مصرف مد نظر خود را استعلام بگیرید.

از ویژگی های ظروف یکبار مصرف تولید شده در تبریز میتوان به حجم و وزن کم، طراحی مدرن، قیمت اقتصادی و… اشاره داشت که سبب شده یکی از هدف های مشتریان عزیز برای خرید ظروف یکبار مصرف، تولیدی های موجود در تبریز باشد.

 

شما کاربران عزیز اگه در تمایل دارید ظروف یکبار مصرف خود را از تهران خرید کنید به صفحه تولید کننده ظروف یکبار مصرف در تهران مراجعه کنید تا برترین تولیدی ها را مشاده کنید.

3.7/5 - (4 امتیاز)