تماس مستقیم با فروشنده

تولید کننده ظروف یکبار مصرف در ایران

تولید ظروف یکبار مصرف و پلاستیک تقریبا از 40 سال پیش اغاز شده و تا اکنون ادامه دارد،با گذشت زمان کشور های توسعه یافته مانند آمریکا و آلمان توانستند نوع جدیدی از پلاستیک و ظروف یکبار مصرف را تولید کنند.

با گسترش صنعت تولید ظروف یکبار مصرف و تولید روز افزون آن نگرانی هایی برای دوست داران محیط زیست به وجود آورد تا جایی که تا چندین سال پیش برخی از کشور ها استفاده از ظروف یکبار مصرف و پلاستیک را برای افراد جامعه محدود کردند تا به طبیعت آسیب نرسد.

تولید ظروف یکبار مصرف در ایران

در ایران تولید کننده ظروف یکبار مصرف زیادی وجود دارد که با استفاده از دستگاه های با کیفیت و مواد اولیه مرغوب محصولات خود را تولید میکنند اما برخی از کارخانه های ظروف یکبار مصرف هم هستند که دستگاهای تولیدی خود را قدیمی نگه داشته اند و از مواد اولیه با کیفیتی استفاده نمیکنند که این امر موجب شده است برخی از ظروف یکبار مصرف در بازار ایران از کیفیت مناسبی برخوردار نباشد.

دستگاه تولید ظرف یکبار مصرف
دستگاه تولید ظروف یکبار مصرف

هزینه تولید ظروف یکبار مصرف

هزینه تولید ظروف یکبار مصرف در ایران نسبت به دستگاه ها و مواد اولیه ای که در کارخانه استفاده میشود متغیر است اما در مقایسه با سایر کشور های دنیا نسبتا ارزان تر است.

دلیل تولید ارزان ظروف یکبار مصرف برمیگردد به هزینه کم و حقوق نه چندان بالای کارفرما به کارگران خود و همچنین مواد اولیه ای که کارخانه های تولیدی ظروف یکبار مصرف در ایران استفاده میکنند عمدتا در کشورمان تولید مشود که همین امر باعث شده تولیدی ها برای خرید مواد اولیه از ریال به جای دلار و یا سایر ارز های استفاده کنند.

کشورهای پر مصرف در ظروف یکبار مصرف

در ده سال اخیر کشورمان ایران همواره در لیست پر مصرف ترین کشور ها بوده است که این نشانه ی خوبی برای محیط زیست و طبیعت ایران نخواهد بود.

برخی از کشور های قاره آمریکا مانند آمریکا،مکزیک و برخی از کشور های اروپایی و همچنین از آسیا کشور هایی مانند هند و ژاپن در این لیست قرار دارند. نکته جالبی که در این لیست وجود داد بیشتر کشور های پرمصرف ظروف یکبار مصرف کشور هایی پیشرفته و دارای اقتصاد مناسب هستند که وجودشان در این لیست به دلیل تولید ظروف یکبار مصرف بالا و استفاده بی رویه افراد این جامعه از ظروف یکبار مصرف میباشند.

اگر ساکن تهران، شهریار،تبریز اصفهان، مشهد هستید وب سایت پلاستا برترین تولید کننده های این شهر را جمع آوری کرده است تا شما به راحتی بتوانید مجموعه برتر محل زندگی خود را بشناسید و ظرف یکبار مصرف مورد نیاز خود را به راحتی خریداری کنید.

4.2/5 - (6 امتیاز)