تماس مستقیم با فروشنده

تولید کننده ظروف یکبار مصرف در تهران

وب سایت پلاستا لیستی از کارخانه تولید ظروف یکبار مصرف در تهران را منتشر کرده است تا شما کاربران عزیز بتوانید به راحتی محصولات مورد نظر خود را بین تولیدی های ظروف یکبار مصرف در تهران مقایسه و سپس اقدام به خریداری کنید.

اگر میخواهید تخفیف ویژه وب سایت پلاستا استفاده کنید هنگام تماس با تولید کننده مورد نظر اعلام کنید که از طریق وب سایت پلاستا آن کارخانه را یافته اید.

کارخانه یکبارمصرف آیاتای

معرفی شرکت:

شرکت تولیدی صنعتی ماهرخ پلاستیک با نام تجاری آیاتای پلاستیک در سال ۱۳۷۵ با هدف تولید ظروف یکبار مصرف به بهره برداری رسید مشتریان عمده محصولات این شرکت مجموعه های بزرگ تولید کننده فرآورده های لبنی و آبمیوه از قبیل مجتمع لبنیات و بستنی به تک . پگاه . صالح آمل.پاک.کاله و… میباشند.

محصولات تولیدی:

لیوان یکبار مصرف،بشقاب یکبار مصرف،خورشتی یکبار مصرف،بشقاب و پیش دستی یکبار مصرف

معرفی شرکت: پیشرو صنایع موفقی در سال 1384 با هدف ایجاد بستری مناسب جهت طراحی و انجام طرح های روز به تولید انواع ظروف دربدار و بدون درب جهت بسته بندی … محصولات تولیدی: امپریال باکس یکبار مصرف،ظروف یکبار مصرف چند خانه، لانچ یکبار مصرف، سس خوری یکبار مصرف و…

معرفی شرکت:

آنتیک پلاستیک، یکی از بزرگترین تولید کننده و فروشگاه یکبارمصرف در استان تهران واقع در شهرستان شهریار می باشد. شما میتوانید به راحتی ظروف یکبارمصرف مورد نیاز خود را از فروشگاه آنتیک پلاستیک تهیه کنید. برای اطلاع از قیمت ظروف یکبارمصرف میتوانید با ما تماس بگیرید.
محصولات تولیدی:

لیوان یکبار مصرف، سطل یکبار مصرف، پیش دستی یکبار مصرف، کاسه یکبار مصرف

پلاستیک صیادی

کارخانه یکبار مصرف پلاستیک صیادی

معرفی شرکت:

گروه تولیدی پلاستیک صیادی اولین تولید کننده ظروف بسته بندی خشکبار،شیرینی و شکلات در ایران، فعالیت تولیدی خود را از سال ۱۳۵۲با هدف تامین نیازهای داخلی و ورود به بازارهای رقابتی منطقه آغاز کرد.تولید بهترین محصولات با بهره گیری از فنآوری روز دنیا و استفاده از مرغوبترین مواد اولیه،درکنار توجه ویژه مدیریت مجموعه به امر بهداشت و سلامت زمینه ساز توفیقات متعدد این مجموعه در عرصه های داخلی و منطقه ای بوده است.

محصولات تولیدی:

ظروف قنادی، سینی یکبار مصرف، بشقاب یکبار مصرف، لیوان یکبار مصرف، لگن و…

پلاستیک کوهسار

پلاستیک کوهسار

معرفی شرکت:

صنایع پلاستیکی کوهسار از سال 1367 در زمینه ساخت قالب شروع به فعالیت نموده و در سال 1370 علاوه بر قالبسازی و خدمات رسانی به تولیدکنندگان عزیز اولین محصولات تولیدی خود را ارائه داد.

محصولات تولیدی:

انواع سینی، ظروف یکبار مصرف رستورانی، جعبه کادویی، ظروف یکبار مصرف VIP، دسرخوری یکبار مصرف و…

تهران پلاستیک تابا

تهران پلاستیک تابا

معرفی شرکت:

شرکت تهران پلاستیک تابا از سال 1380 تولید قطعات پلاستیکی را اغاز کرده و مدیریت این شرکت با سابقه 30 ساله در این صنعت توانسته در طی این سال ها رشد سریع و مناسبی را در شرکت ایجاد نماید

محصولات تولیدی:

ظروف فریزری، جعبه پلاستیکی، سطل پلاستیکی و..

کوشا پلاست نیکان

کوشا پلاستیک

معرفی شرکت:

در حال حاضر ظرفیت تولید سالانه کارخانجات کوشا پلاست نیکان بیش از 1500 تن قطعه پلاستیکی یکبارمصرف وچندبارمصرف شامل قطعات حساس و ظریف به وزن 1 گرم تا قطعات پلاستیکی به وزن 1000 گرم از أنواع مواد پلیمری مرغوب می باشد.

محصولات تولیدی:

بشقاب یکبار مصرف، پیله یکبار مصرف، لیوان یکبار مصرف، قاشق یکبار مصرف، ظروف دسری و…

تهران پلاستیک

تهران پلاستیک

معرفی شرکت:

محصولات تولیدی:

پیاله یکبار مصرف، ظرف بستنی یکبار مصرف، لانوسی یکبار مصرف، کاسه یکبار مصرف و…

صنایع پلاستیک آریو

پلاستیک آریو

معرفی شرکت:

شرکت صنایع پلاستیک آریو ، نیز از دیگر شرکت های موفق و از کارخانه های ظروف یکبار مصرف است که در این صنعت پیشرو بوده و با به روزرسانی محصولات و تجهیزات خط تولید خود، اکنون قادر است تا محصولات پلاستیک یکبار مصرف را در کیفیتی ممتاز و بر اساس گواهی نامه های معتبر خود، ارائه نماید.

محصولات تولیدی:

پیاله یکبار مصرف، لیوان یکبار مصرف، کاسه یکبار مصرف و…

پارس پلاستیک خوزستان

معرفی شرکت:

شرکت پارس پلاستیک خوزستان، برنامه تولید ورق مربوط به صنایع لبنی و غذایی را در دستور کار خود داشته و تولید ظروف یکبار مصرف گیاهی را با بهره مندی از ماشین آلات فرم فیل سیل و با ظرفیتی بالا، راه اندازی نمود.

محصولات تولیدی:

کاسه یکبار مصرف، لیوان یکبار مصرف، خورشتی یکبار مصرف، سطل یکبار مصرف و…

صنایع پلاستیک سپهر

معرفی شرکت:

صنایع پلاستیک سپهر در سال 1390 در استان البرز با هدف تامین نیازهای داخلی افتتاح شد ودرزمینه تولید ظروف یکبار مصرف P.P شروع بکار کرد. این مجموعه با موقعیت جغرافیایی ممتاز و در جاده مخصوص تهران – کرج دایر گردید.

محصولات تولیدی:

انواع لیوان مدرن، آیس پک، آبمیوه  یکبار مصرف، ظرف دسری یکبار مصرف، درب یکبار مصرف و…

وزین پلاست

وزین پلاست

معرفی شرکت:

وزین پلاست تولیدکننده و عرضه‌کننده محصولات پلی‌اتیلن سبک مانند نایلون، سلفون، استرچ، شیرینگ، حبابدار و غیره با بهترین کیفیت و قیمت

محصولات تولیدی:

لیوان یکبار مصرف، ظرف خورشتی یکبار مصرف، ظرف یکبار مصرف آلومینیومی، ظرف سالاد خوری یکبار مصرف  و…

پرشیا پلاست

پرشیا پلاستیک

معرفی شرکت:

روه تخصصی پرشیا پلاستیک (تولید کننده ظروف یکبار مصرف)، از کارآفرینان برتر کشور است که با هدف رفاه هموطنان و اشتغال زایی بیش از دو دهه است که پا به عرصه تولید گذاشته است.

محصولات تولیدی:

پیاله درب دار یکبار مصرف، دیس یکبار مصرف، لانچ باکس یکبار مصرف، قاشق و چنگال یکبار مصرف  و…

صنایع پلاستیک خوزستان

کارخانه پلاستیک خوزستان

معرفی شرکت:

شركت صنايع پلاستيك خوزستان اولين و معتبرترين شركت توليد كننده فيلم، ورق و ظروف بسته بندي در ایران بوده كه در سال 1362 تاسیس گردیده است.

محصولات تولیدی:

قاشق و چنگال یکبار مصرف، کاسه درب دار یکبار مصرف، دیس یکبار مصرف، لیوان یکبار مصرف  و…

نگین ظرف

نگین ظرف

معرفی شرکت:

شرکت پلیمر پلاستیک سبز تولیدکننده ظروف ظروف یکبار مصرف با نام نگین ظرف زرین، مجهز به دستگاه های روز اروپایی با دانش بومی سازی شده و بیش از 2 دهه سابقه درخشان در زمینه تولید ظروف یکبار مصرف IML, ترموفرمینگ، چاپ ظروف تا 8 رنگ.

محصولات تولیدی:

لیوان یکبار مصرف، درب یکبار مصرف، قاشق یکبار مصرف، لیوان یکبار مصرف  و…

پاندا پک

معرفی شرکت:

ظروف یکبار مصرف در دنیای مدرن امروز جایگاه ویژه ای پیدا کرده اند. در گذشته ظروف یکبار مصرف پلاستیکی بیشترین مورد استفاده را داشتند و رفته رفته با مشخص شدن مضرات این ظروف بر سلامتی انسان و محیط زیست، این ظروف جای خود را به ظروف یکبار مصرف کاغذی دادند.

محصولات تولیدی:

لیوان یکبار مصرف کاغذی، کاسه یکبار مصرف کاغذی و…

سینا ظروف

سینا ظروف

معرفی شرکت:

مجموعه سینا ظروف با هدف افزایش سطح کیفیت و بهداشت عمومی و همچنین بهینه سازی اقتصادی و زمانی تا حد امکان و افزایش بهره وری از منابع مادی و انسانی با استفاده از مجهزترین و بروز ترین ماشین آلات تولید ظروف یکبارمصرف در استان قم فعالیت میکند.

محصولات تولیدی:

درب سالادی یکبار مصرف، لیوان یکبار مصرف کاغذی، قاشق و چنگال یکبار مصرف، پیش دستی یکبار مصرف  و…

به زیست

ظروف گیاهی به زیست

معرفی شرکت:

ظروف گیاهی به زیست یکی از بهترین و بزرگترین تولید کننده‌های ظروف یکبار مصرف گیاهی است که تلاش زیادی برای حفظ رشد بازار این محصولات در مقایسه با سایر تولید کننده‌های موجود در ایران انجام می دهد.

محصولات تولیدی:

سطل یکبار مصرف، پرسی یکبار مصرف گیاهی، تک خانه گیاهی، پیش دستی یکبار مصرف گیاهی و…

ظروف یکبار مصرف احدی

معرفی شرکت:

این واحد تولیدی در سال 1363 با برند لیوان احدی شروع به تولید لیوان های بستنی از پلیمر پلی استایرن معمولی و مقام نمود.سپس با توجه به تحمل حرارت بالا و آزاد نکردن منومر در پلی پروپیلن ها نسبت به پلی استایرن ها، در سال 1383 با دریافت مجوز از بهداشت و درمان دانشگاه ایران برای اولین بار در ایران تولید ظروف از جنس پلی پروپیلن را آغاز نمود.

محصولات تولیدی:

کاسه یکبار مصرف، لیوان یکبار مصرف ، ظرف بستنی، دیس و پیش دستی یکبار مصرف و…

رویال پلاستیک کارن

معرفی شرکت:

تولیدی رویال پلاستیک به عنوان اولین و بزرگترین تولید کننده ظروف مخصوص لوکس اسموتی، آبمیوه، بستنی، نوتلا بارها، پلیمری غذایی و پک های تک نفره کاتلری دارای پروانه ثبت و بهداشت با ایجاد تحولی نوین در صنعت ظروف یکبار مصرف مفتخر است محصولات خود را با بهترین کیفیت و رعایت اصول بهداشتی و مناسب ترین قیمت عرضه نماید.

محصولات تولیدی:

بطری پلاستیکی، جار پلاستیکی ، ظرف بستنی، قاشق و چنگال یکبار مصرف و…

فیروز بسپار یاران

معرفی شرکت:

شرکت فیروز بسپار یاران، اولین و معتبر ترین شرکت تولید کننده انواع ورق های پلیمری و ظروف بسته بندی در ایران است که در سال ۱۳۸۲ با شماره ثبت ۲۰۸۵۵۰ تاسیس گردیده است. همچنین با مطالعه علمی بازار و در نظر گرفتن نیازهای روز جامعه و همینطور با توجه به نقش کلیدی ‏خود در بالابردن سهم کشور عزیزمان در بازارهای بین المللی مصنوعات پلیمری و…

محصولات تولیدی:

ظرف یکبار مصرف پروتئینی، ظرف یکبار مصرف قارچ ، ظرف یکبار مصرف سالاد، درب یکبار مصرف و…

هخامنش کاپ

معرفی شرکت:

ظروف یکبار مصرف در دنیای مدرن امروز جایگاه ویژه ای پیدا کرده اند. در گذشته ظروف یکبار مصرف پلاستیکی بیشترین مورد استفاده را داشتند و رفته رفته با مشخص شدن مضرات این ظروف بر سلامتی انسان و محیط زیست، این ظروف جای خود را به ظروف یکبار مصرف کاغذی دادند.

محصولات تولیدی:

ظرف یکبار مصرف کاغذی، پیش دستی یکبار مصرف کاغذی، ظرف سیب زمینی یکبار مصرف، وافل یکبار مصرف  و…

اگر تولید کننده ظروف یکبار مصرف در تهران هستید و تمایل به معرفی مجموعه خود در این بخش را دارید با ما تماس بگیرید.

کارخانه ظروف یکبار مصرف در تهران

تهران

کلان شهری مانند تهران نیاز دارد که کارخانه ظروف یکبار مصرف زیادی داشته باشد تا شهروندان تهرانی وابسته دیگر شهر ها نباشند، همین دلیل باعث شد تا بزرگترین تولید کننده ظروف یکبار مصرف و بزرگترین فروشگاه های کشور در داخل تهران کسب و کار خود را آغاز کنند.

ظروف یکبار مصرف در سال های اخیر طرفداران خاص خود را پیدا کرده و تقریبا همه افراد جامعه از مراسماتی همچون عروسی، تولد و… از این ظروف پرکاربرد استفاده میکنند.

از ظروف یکبار مصرف به عنوان جایگزین اصلی برای ظروف استیل، شیشه ای ، چینی و… نام برده میشود و در بیشتر مواقع برای استفاده در جشن ها، مهمانی ها، مراسم های مذهبی، رستوران‌ ها، مراکز تفریحی و… مورد استفاده مردم قرار می‌گیرند.

هیئت های عزاداری که اغلب در محرم گرد هم می آیند بیشترین استفاده از ظروف یکبار مصرف را دارن و همین دلیل باعث شده تا بازار ظروف یکبار مصرف در محرم بسیار داغ شود و هرساله فروشندگان این محصولات در این فصل سود خوبی میکنند.

تولید کننده عمده ظروف یکبار مصرف در تهران

درصد بالایی از تولید ظروف یکبار مصرف ایران در تهران تولید میشود به همین دلیل میتوان تهران را یکی از قطب های اصلی تولید ظروف یکبار مصرف نام گذاری کرد که سالانه بخش زیادی از نیاز های ظروف یکبار مصرف کشورمان را برآورده میکند و حتی در برخی از فصول سال تعدادی از تولید کنندگان ظروف یکبار مصرف محصولات خود را به کشور های همسایه صادر میکنند.

تولید عمده کارخانه های ظروف یکبار مصرف در تهران سبب شده تا رقابت در صنعت یکبار مصرف در این استان افزایش پیدا کند، کیفیت و قیمت ظروف در تهران نسب به دیگر شهر ها مناسب تر باشد.

کارخانه های ظروف یکبار مصرف در تهران که در این بخش به شما کاربران عزیز معرفی کرده ایم ظروف یکبار مصرف را به صورت عمده تولید و روانه بازار میکنند 

قیمت ظروف یکبار مصرف در تهران

از آنجا کارخانه های در تهران وجود دارند که ظرف یکبار مصرف تولید میکنند قیمت ظروف یکبار مصرف هم در تهران متفاوت خواهد بود به همین دلیل وب سایت پلاستا سعی میکند تا بهترین تولیدی های ظروف یکبار مصرف در تهران گلچین کند تا شما بتوانید به راحتی بهترین قیمت ظروف یکبار مصرف در تهران را پیدا کنید و ظروف یکبار مصرف مورد نظر خود را خربداری کنید.

قیمت ظروف یکبار مصرف در تهران مدام در حال تغییر است و نمیتوان قیمت واحدی را برای خرید ظروف یکبار مصرف گفت اما اگر به دنبال خرید عمده ظروف یکبار مصرف هستید قطعا تهران بهترین مکان برای شما میباشد چرا که شما میتوانید به صورت مسقیم از کارخانه و یا عمده فروشی های موجود محصول مورد نظر خود را ابتدا مقایسه و سپس خریداری کنید.

بهترین تولید کننده ظروف یکبار مصرف در تهران

کارخانه ظروف یکبار مصرف زیادی در سطح تهران وجود دارد که علاوه بر اینکه ظروف یکبار مصرف با قیمت مناسب تولید میکند از لحاظ تجهیزات و همچنین بروز بودن دستگاه های تولید ظروف یکبار مصرف در جایگاه خوبی قرار دارد.

این تولیدکنندگان ظروف یکبار مصرف استاندارد های لازم برای تولید ظروف یکبار مصرف را از وزارت بهداشت دریافت کرده اند که شما میتوانید برخی از این تولیدی ها را در صفحه اصلی پلاستا مشاهده کنید. 

شما کاربران عزیز به این نکته توجه داشته باشید که تهران قطب اصلی صنعت ظروف  یکبار مصرف در کشورمان میباشد به همین دلیل شما میتوانید به راحتی هر نوع ظرفی را که نیاز داشتید با کیفیت بالا و قیمت مناسب خریداری کنید.

تولیدی های یکبارمصرف نسبتا زیادی در تهران فعالیت میکنن که همین امر موجب شده رقابت بالایی میان تولید کنندگان صورت گیرد که در نتیجه سبب افزایش کیفیت محصولات یکبار مصرف شده است. 

همچنین توجه داشته باشید که تمامی تولید کنندگان معرفی شده در تهران دارای نشان سازمان ملی استاندارد و سیب سلامت میباشند که ثمره تولید و عرضه بهداشتی ظروف یکبار مصرف در این مجموعه ها است.

وب سایت پلاستا لیستی از تولید کننده ظروف یکبار مصرف لاکچری را به تازگی منتشر کرده است شما کاربران عزیز میتوانید در صورت نیاز به این ظروف به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.

 

آیا تولید ظروف یکبار مصرف در منزل امکان پذیر است؟

سوالی که ذهن برخی از مردم عادی را درگیرخود کرده است این است که ایا تولید ظروف یکبار مصرف در خانه امکان پذیر میباشد…؟

حتما برای شما عجیب خواهد بود ک مگر میشود ظروف یکبار مصرف را در منزل تولید کرد؟ پاسخ این سوال اری میباشد.

البته باید این نکته را در نظر داشته باشید که با توجه به هزینه مالی و وقتی ک خواهید گذاشت آیا برای شما به صرفه خواهد بود یا خیر.

خرید مستقیم ظروف یکبار مصرف از کارخانه

شما کاربران عزیز میتوانید به صورت مستقیم از همین صفحه با کارخانه های برتر ظروف یکبار مصرف در تهران تماس بگیرید و یا اینکه ابتدا به سایت این تولیدی ها رفته و پس از مشاهده محصولات یکبار مصرف و مقایسه با دیگر مجموعه ها سپس اقدام به خریداری محصول مورد نظر کنید.

یکی از دلایلی که سبب میشود اکثر مردم به صورت مستقیم از کارخانه خرید کنند کیفیت بالای محصولات، خرید به صورت عمده، قیمت به صرفه و اقتصادی و… میباشد که موجب شده کارخانه های فراوانی اقدام به فروش اینترنتی محصولات خود کنند.

همچنین شما با خرید مستقیم از تولیدی ظرف یکبار مصرف دیگر هزینه اضافه بابت حمل و نقل و واسطه را نخواهید داد به همین دلیل خرید مستفیم از کارخانه میتواند برای مشتریان مقرون به صرفه تر باشد.

یکی دیگر از ویژگی های خرید مسقیم از کارخانه های معرفی شده در این بخش این است که تمام مجموعه های نام برده شده محصولات خود را کاملا بهداشتی تولید میکنند و دارای نشان سیب سلامت میباشند که موجب میشود مشتریان با خیالی آسوده ظرف مورد نظر خود را خریداری کنند.

کارخانه های برتر ظروف یکبار مصرف در استان تهران

وب سایت پلاستا در این بخش برترین تولید کنندگان ظروف یکبار مصرف را خدمت شما کاربران عزیز معرفی نمود. شهرستان شهریار واقع در استان تهران دارای کارخانه های فراوانی میباشد که شاید ظروف تولید شده در این مجموعه ها سبب خرید بهتری برای شما شود برای مشاهده این تولیدی ها میتوانید به صفحه کارخانه های برتر ظروف یکبار مصرف در شهریار مراجعه کنید.


به راحتی میتوان گفت که استان تهران مرکز تولید ظروف یکبار مصرف در کشورمان میباشد که تولید کننده های فراوانی در این استان فعالیت میکنند. حتی برخی از محصولات یکبار مصرفی استان تهران به کشور های همسایه مانند :عراق، افغانستان، لبنان، ترکیه، قطر و… صادر میشود که سبب شده صعنت تولید ظروف یکبار مصرف د تهران رونق خوبی پیدا کند و نسبت به دیگر کلان شهر ها پیشرو باشد.

ما در این مقاله سعی کردیم تمام تولید کنندگان برتر ظرف یکبار مصرف در تهران را به شما کاربران عزیز معرفی کنیم. شما میتوانید به وب سایت انی مجموعه مراجعه کنید و پس از مقایسه ظروف یکبار مصرف مورد نظر در میان این کارخانه ها بهترین خرید ممکن را تنها در چند دقیقه انجام دهید.
وب سایت پلاستا همواره لیست کارخانه تولید ظروف یکبار مصرف در تهران را بروزرسانی خواهد کرد تا کاربران بتوانند خرید با کیفیت تری داشته باشند

قیمت ظروف یکبار مصرف در تهران

قیمت ظروف یکبار مصرف در شهر های کشورمان به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

  • نوع جنس ظرف یکبار مصرف
  • اندازه ظرف یکبار مصرف
  • وزن ظرف یکبار مصرف
  • حجم ظرف یکبار مصرف

جنس و کیفیت مواد اولیه که برای تولید ظروف یکبار مصرف استفاده میشود میتواند تاثیر زیادی در قیمت محصول داشته باشد بدیهی است که هرچه کیفیت مواد اولیه بهتر باشدقیمت ظرف یکبار مصرف هم گران تر میشود. اندازه ، حجم و وزن هم میتواند به صورت مستفیم در قیمت ظروف یکبار مصرف موثر باشد هرچه اندازه و وزن ظروف یکبار مصرف بیشتر باشد و نسبت به شکستن مقاوت بیشتری داشته باشد دارای قیمت بالاتری میباشد.

همانطور که متوجه شدید در حالت کلی نمیتوان قیمت واحدی برای ظروف یکبار مصرف تعیین کرد و شما کاربران عزیز میتوانید به صورت مستقیم با کارخانه های ظروف یکبار مصرف در تهران که در این بخش معرفی کردیم تماس بگیرید و محصول مورد نظر خود را استعلام قیمت کنید.

خرید ظروف یکبار مصرف از تهران

شما کاربران میتوانید به راحتی از تولید کننده های ظروف یکبار مصرف که در تهران فعالیت مکنند و در این بخش معرفی شده اند ظروف مورد نظر خود را خریداری کنید. در صورت نیاز میتوانید به مقایسه محصول مورد نظر خود در میان تولید کننده ها بپردازید و پس از مقایسه کیفیت و قیمت، کارخانه مورد نظر را پیداکرده و ظروف خود را خریداری کنید. وب سایت پلاستا سعی کرده تا برترین تولید کنندگان ظروف یکبار مصرف در تهران را که مناسب خرید های تکی و خرید های عمده ظروف یکبار مصرف میباشند را برای شما گردآوری کند تا با خیالی آسوده اقدام به ثبت سفارش ظروف یکبار مصرف کنید.

اگر به دنبال خرید ارزان ظروف یکبار مصرف در تهران هستید راه هایی وجود دارد تا هزنه کمتری بابت ظروف پرداخت کنید، برخی از آنها عبارت اند از:خرید ظروف یکبار مصرف از کارخانه، خرید به صورت عمده، استفاده از تخفیف ها برای مناسبت های خاص و…

در تمام این روش ها، خرید مستقیم از تولید کننده ظروف یکبار مصرف دارای ویژگی هایی بیشتری میباشد، چراکه هم ظروف یکبار مصرف را به صورت تضمین شده میخرید و هم به دلیل خرید مستقیم از کارخانه و حذف واسطه ها ظروف یکبار مصرف دارای قیمت پایین تری میباشند.

 

4.2/5 - (13 امتیاز)