تماس مستقیم با فروشنده

کارخانه تولید ظروف یکبار مصرف

وب سایت پلاستا لیستی از برترین های کارخانه تولید ظروف یکبار مصرف را منتشر کرده است تا شما کاربران عزیز بتوانید به راحتی محصولات مورد نظر خود را بین تولیدی های ظروف یکبار مصرف در مقایسه و سپس اقدام به خریداری کنید.

آیاتای پلاستیک

معرفی شرکت:

شرکت تولیدی صنعتی ماهرخ پلاستیک با نام تجاری آیاتای پلاستیک در سال ۱۳۷۵ با هدف تولید ظروف یکبار مصرف به بهره برداری رسید

01
معرفی شرکت:

 پیشرو صنایع موفقی در سال 1384 با هدف ایجاد بستری مناسب جهت طراحی و انجام طرح های روز به تولید انواع ظروف دربدار و بدون درب جهت بسته بندی …

پیشرو پلاست موفقی

03

تاریخچه تولید یکبار مصرف در ایران

تولید ظروف یکبارمصرف در ایران از تقریبا 3 دهه پیش آغاز شده است. در ابتدای دهه 70 شمسی برخی از کارآفرینان با اتکا به دستگاه ها و تجهیزات خارجی و قالب ظروف یکبارمصرف تولید شده توسط کشور های اروپایی اقدام به تولید اولین ظروف یکبارمصرف در ایران کردند. بعد از گذشت مدتی صنعتگران داخلی تصمیم به تولید قالب ظروف یکبارمصرف با طرح های دلخواه کردند و اینگونه صنعت یکبارمصرف در ایران رونق زیادی پیدا کرد.

به دلیل وجود منابع فراوانی که در کشور ما میتوان یافت، هزینه مواد اولیه برای تولید ظروف یکبارمصرف نسبت به دیگر کشور ها به شدت کاهش یافت و ایران تبدیل به قطب تولید ظروف یکبارمصرف در خاورمیانه شد.

هرچند که امروزه عمده ی مواد اولیه کارخانه تولید ظروف یکبارمصرف از کشور های هم پیمان کشور وارد میشود، اما همچنان به دلایل مختلفی قیمت ظروف یکبارمصرف در ایران نسبت به دیگر کشور ها پایین تر می باشد. اما این پایین بودن قیمت دلیل بر کیفیت پایین ساخت و محصول نهایی نمیشود. از آنجایی که رقابت در بین کارخانه های تولید ظروف یکبارمصرف در چند سال گذشته افزایش یافته است، هر کارخانه یکبار مصرف برای حفظ اعتبار و جایگاه خود در بازار باید علاوه بر خلاقیت در تولید محصولات جدید، کیفیت محصولات خود را حفظ و در بعضی موارد نیز افزایش دهد.

با ورود ظروف یکبارمصرف به بازار ایران بعد از مدت کوتاهی توانست به محبوبیت نسبتا بالایی برسد و همواره با زندگی روزانه مردم سروکار داشته باشد. اما این محصولات انواع مختلفی دارند که در ادامه مقاله به صورت کامل با آن ها آشنا خواهیم شد.

مردم کشورمان و جهان شاید هیچ وقت به اندازه دوران کرونا به این ظروف نیاز نداشته اند و حتی برخی از آن ها یکی از مزیت های بزرگ این ظروف را نمیدانستند، این ظروف تا حد زیادی میتواند جلوی بیماری های واگیر دار را بگیرد.

انواع ظروف یکبار مصرف :

  • ظروف یکبار مصرف گیاهی
  • ظروف یکبار مصرف پلاستیکی
  • ظروف یکبار مصرف کاغذی
  • ظروف یکبار مصرف آلومینیومی

ظروف یکبار مصرف پلاستیکی ظروف یکبار مصرف گیاهی: طروف یکبار مصرف گیاهی که اغلب با نشاسته تولید میشوند نسبت به دیگر ظروف به محیط زیست آسیب کمتری میرسانند. اگر این ظروف در طبیعت رها شوند پس از مدت زمان کمی تجزیه خواهند شد و خطری برای دیگر جانداران ندارند. همچنین ظروف یکبار مصرف گیاهی مقاومت و استقامت بالایی دارند که در دما های مختلف تغییر حالت و شکل نخواهند داد.

ظروف یکبار مصرف کاغذی: ظروف یکبار مصرف کاغذی در رستوران ها ، کافی شاپ ها ، اداره ها و… مورد استفاده قرار میگیرد. این ظروف توانایی حفظ و نگهداری تا دمای 100 درجه سانتی گراد را هم دارد و با غذای داخل ظرف هیچ واکنشی انجام نمیدهد.

ظروف یکبار مصرف آلومینیومی: ظرف یکبار مصرف آلومینیومی به دلیل خاصیت فلزی خود توانایی تحمل دمای بسیار بالا را دارند و بیشتر در رستوران ها مورد استفاده قرار میگیرند. یکی از مزیت های اصلی ظروف یکبار مصرف آلومینیومی وزن سبک و حمل و نقل ساده آن میباشد.

ظروف یکبار مصرف پلاستیکی: آشنا ترین ظروف برای مردم ظروف یکبار مصرف پلاستیکی است که تقریبا هر روز از این محصول در خانه یا محیط کار استفاده میکنند.ظروف یکبار مصرف پلاستیکی به لحاظ صرفه‌ جویی در هزینه و زمان برای تولید کنندگان و فروشندگان مزیت دارند. همچنین، استفاده از این نوع ظروف در مواردی مانند جمع‌ آوری و حمل و نقل مواد غذایی و نوشیدنی‌ها در حجم بالا، می‌تواند مناسب تر باشد.

همچنین، ظروف یکبار مصرف پلاستیکی به دلیل وزن و حجم مناسب و قیمت مقرون به صرفه، برای مشتریان نیز مزیت‌ هایی دارد. این نوع ظروف به راحتی جا به جا میشوند و قابلیت استفاده در محیط‌ های گوناگون را دارند. 

مرکز تولید ظروف یکبار مصرف

تولیدی های زیادی در همه جای کشورمان وجود دارند که محصولات یکبار مصرفی تولید میکنند اما به راحتی میتوان گفت که استان تهران در تولید ظروف یکبار مصرف در کشورمان پیشتاز است، در استان تهران شهرستانی به نام شهریار وجود دارد که به جرات میتوان گفت این شهرستان به تنهایی میتواند نیاز ظروف یکبار مصرف کل کشورمان را تامین کند، در ادامه با برخی از کارخانه های ظروف یکبار مصرف در تهران آشنا خواهیم شد.

کارخانه ظروف یکبار مصرف

یکی از دغدغه های خریداران ظروف یکبار مصرف انتخاب تولید کننده مناسب برای خرید محصولات مورد نظر میباشد که وب سایت پلاستا قصد دارد تمام تولید کنندگان ظروف یکبار مصرف که به صورت کاملا بهداشتی و کیفیت بالا محصولات خود را تولید میکنند معرفی کند تا دیگر مشتریان عزیز نگرانی بابت انتخاب تولیدی نمونه نداشته باشند.

کارخانه ظروف یکبار مصرف آیاتای پلاستیک و کارخانه ظروف یکبار مصرف عسل پلاست بزرگترین تولید کننده ظروف یکبار مصرف در استان تهران میباشند. که تقریبا تمام انواع ظروف یکبار مصرفی که وجود دارند را تولید و وارد بازار میکنند. این دو تولیدی دارای نشان سازمان ملی استاندارد هستند که نتیجه تولید بهداشتی ظروف یکبار مصرف در این مجموعه ها میباشد.

در ادامه به معرفی تولید کننده ظروف یکبار مصرف برتر در کشورمان میپردازیم…

اگر تولید کننده ظروف یکبار مصرف هستید و تمایل به معرفی مجموعه خود در این بخش را دارید با ما تماس بگیرید.

مزایای ظروف یکبار مصرف

 راحتی در استفاده: یکی از مزایای اصلی استفاده از ظروف یکبار مصرف، راحتی و سهولت استفاده آنهاست. این ظروف، آماده برای استفاده هستند و نیازی به شستشو و نگهداری بعد از استفاده ندارند. بنابراین، زمان و انرژی صرفه جویی می‌شود. همچنین شما میتوانید تعداد زیادی از ظروف یکبار مصرف را در یک مکان کوچک نگهداری کنید و مانند دیگر ظروف فضای زیادی را اشغال نکنید.

تنوع: ظروف یکبار مصرف دارای انواع مختلفی است. این ظروف در اندازه‌، شکل‌ و طرح‌ های مختلف تولید و روانه بازار میشوند. به همین دلیل، می‌توانید ظروفی را که نیاز شما را برآورده میکند را انتخاب کنید.

کاهش بیماری‌ ها: ظروف یکبار مصرف معمولا از مواد ضد عفونی کننده تهیه می‌شوند و به طور مستقیم با باکتری‌ ها و ویروس‌ ها در تماس نیستند. همچنین به دلیل یکبار مصرف بودن این ظروف دیگر بیماری های واگیردار بین افراد جامعه منتقل نمیشود که در نتیجه سبب کاهش بیماری ها میشود.

کارخانه های ظروف یکبار مصرف در ایران کجا هستند ؟

ایران بعد از گذشت مدتی تبدیل به قطب تولید ظروف یکبار مصرف در خاورمیانه شد. استان تهران به دلیل پایتخت بودن و داشتن دسترسی راحت به تمام کشور (از طروق مختلف هوایی و زمینی) به یک مکان مناسب برای تجمع کارخانه های ظروف یکبار مصرف تبدیل شد. کارخانه های یکبار مصرف در شهر های مختلف تهران در حال حاضر مستقر هستند. از شهرستان شهریار گرفته تا شهر جدید هشتگرد و …

ازجمله کارخانه های تولید ظروف یکبار مصرف معتبر در استان تهران میتوان به کارخانه یکبارمصرف آیاتای، عسل پلاست و … اشاره کرد. این کارخانجات در حال حاظر در شهرستان شهریار استان تهران در حال تولید انواع ظروف یکبار مصرف می باشند. شما میتوانید از صفحه تولید کننده ظروف یکبار مصرف در شهریار لیست برترین تولید کننده های ظروف یکبارمصرف در شهرستان شهریار را مشاهده کنید.

علاوه بر استان تهران، در استان های صنعتی مانند اصفهان، تبریز و … تولید کننده های ظروف یکبارمصرف به صورت پراکنده در حال تولید می باشند.

البته فارق از مکان استقرار این کارخانه ها، شما میتوانید به راحتی از طریق وبسایت کارخانه، شماره تماس، شبکه های اجتماعی و … از لیست محصولات تولید شده، قیمت و شرایط ارسال مطلع شوید.

تولید کننده ظروف یکبار مصرف

همانطور که بالاتر گفته شد در ایران کارخانه های یکبار مصرفی زیادی فعالیت میکنند اما بهترین تولید کننده ظروف یکبار مصرف کدام کارخانه میباشد…؟

برای اینکه بگوییم یک تولیدی نسبت به دیگر کارخانه ها پیشرفته و بهداشتی تر میباشد باید پارامتر های مختلفی را در نظر بگیریم اما دو کارخانه ظروف یکبار مصرف عسل پلاست، آیاتای پلاستیک و صنایع پیشرو موفی را میتوان به عنوان برترین تولید کنندگان ظروف یکبار مصرف در کشورمان نام برد که در استان تهران و شهرستان شهریار فعالیت میکنند.

تمامی محصولات تولید شده در این کارخانه ها دارای نشان سیب سلامت و نشان سازمان ملی استاندارد میباشند که سبب شده در لیست ما در میان بهترین ها جای بگیرند. از دیگر ویژگی های این تولیدی ها میتوان به تجهیزات پیشرفته و تکنولوژی های بروز اشاره داشت که برای تولید ظروف یکبار مصرف مورد استفاده قرار میگیرند.

معرفی ده تولید کننده برتر ظروف یکبار مصرف

در این مقاله ده کارخانه برتر ظروف یکبار مصرف را به صورت کامل معرفی خواهند شد  که این مجموعه ها میتوانند تمام نیاز های مشتریان به انواع مختلف ظروف یکبار مصرف برآورده کنند. به عنوان مثال کارخانه آیاتای پلاستیک انواع مختلفی از ظروف یکبار مصرف لوکس و لاکچری، انواع لیوان یکبار مصرف، انواع ظروف لبنیاتی و… را تولید و به صورت مستقیم و بدون واسطه به بازار عرضه میکند. همچنین دیگر تولیدی انواع مختلفی از ظرف یکبار مصرف گیاهی، پلاستیکی، آلومینیومی و… را تولید میکنند.

کارخانه هایی که در این مقاله منتشر خواهند شد علاوه بر کیفیت مناسب ظروف یکبار مصرف دارای قیمت به صرفه ای برای مشتریان عزیز میباشد و شما به راحتی میتوانید پس از مقایسه محصولات، محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

تمامی این تولیدی ها دارای نشان سازمان ملی استاندارد میباشند که نتیجه تولید بهداشتی ظروف یکبار مصرف است.

چگونه ظرف یکبار مصرف مورد نظر خود را ثبت سفارش کنیم؟
شما کاربران عزیز میتوانید به وب سایت تولید کنندگان برتر ظروف یکبار مصرف مراجعه کنید و پس از انتخاب محصول خود با شماره های مجموعه تماس گرفته و ظرف مورد نظر خود را خریداری کنید.

انواع محصولات تولید شده در کارخانه های برتر ظروف یکبار مصرف
به راحتی میتوان گفت تولیدی هایی در این مقاله نام برده میشوند تمام انواع ظروف یکبار مصرف را تولید و به بازار عرضه میکنند. 

کارخانه تولید ظروف یکبار مصرف PP

ظروف یکبارمصرف دارای انواع مختلفی هستند. از لیوان های کاغذی گرفته یا دیس یکبار مصرف شفاف یا رنگی. اکثر تولید کننده های ظروف یکبار مصرف معرفی شده در پلاستا در حال حاضر ظروف یکبار مصرف پ پ (PP) تولید میکنند. به صورت خلاصه و مفید اگر بخواهیم راجب ظروف یکبارمصرف pp یا همان پلی پروپیلن صحبت کنیم باید بگوییم که، ظروف یکبار مصرف PP یا پلی پروپیلن به صورت شیشه ای و شفاف تولید میشوند و این قابلیت را دارند تا با هر رنگی تولید شوند.

ظروف یکبار مصرف PP، یا همان پلی پروپیلن، از نوعی مواد پلاستیکی ساخته شده‌اند که برای استفاده یکبار به دلیل قابلیت بازیافت بالا و کاهش آلودگی محیط زیست، توسط صنایع خودروسازی، الکترونیک، غذایی و دارویی به عنوان جایگزین برای ظروف قابل استفاده مجدد استفاده می‌شوند. این نوع ظروف از مقاوم‌ ترین و پایدار ترین مواد پلاستیکی ساخته میشوند که برای تولید ظروف یکبار مصرف به کار می‌رود. همچنین، به راحتی قابل انعطاف است و می‌توان آن را به شکل‌های مختلفی تولید کرد. به دلیل مقاومت بالای پلی پروپیلن در برابر حرارت و گرما، این ظروف مناسب برایسرو و نگهداری مواد غذایی و… می‌باشد.

کارخانه های بزرگ و بپیشرفته ای در کشورمان فعالیت میکنند که ظروف یکبار مصرف پ پ را تولید و روانه بازار های داخل و خارج کشور میکنند، وب سایت پلاستا بزودی برترین تولید کننده ظروف یکبار مصرف PP ( پلی پروپیلن) را به شما کاربران عزیز معرفی خواهد کرد. 

کارخانه تولید ظروف یکبار مصرف PS

ظرف‌های یکبار مصرف PS یا همان (پلی استایرن) از پلیمر های سبک پلستیکی با وزن مولکولی بالا تشکیل شده‌اند که قابلیت شکل پذیری بالایی دارند.از آنجایی که صنعت یکبارمصرف در ایران رونق بسیاری دارد، ظروف یکبار مصرف پس (ps)به یکی دیگر از محصولات تولیدی توسط این کارخانجات تبدیل شده است. ظروف یکبار مصرف PS یا پلی استایرن. 

پلی استایرن تقریبا شفاف بوده و شفافیتی شبیه به شیشه دارد. محصولاتی که با استفاده از پلی استایرن تولید شده اند شکنندگی بالایی دارند مانند شمع، ظروف غذا شیشه ای و … .اولین ظروف یکبارمصرف تولید شده از این جنس بوده اند.

ظروف یکبار مصرف PS (پلی استایرن) به عنوان یک نوع از ظروف پلاستیکی شناخته می‌شوند. این ظروف معمولا برای بسته‌بندی مواد غذایی، نوشیدنی‌ها و… استفاده می‌شوند. این نوع از ظروف به دلیل وزن سبک و حجمی مناسب، قیمت مقرون به صرفه، شفافیت بالا و ضد آب بودن، در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می‌گیرند.

وبسایت پلاستا برترین تولید کننده ظروف یکبار مصرف PS (پلی استایرن) را در همین بخش به شما کاربران معرفی کرده است.

خرید ظرف یکبار مصرف از تولیدی

خرید ظروف یکبار مصرف از کارخانه ویژگی هایی دارد که کابران باید توجه ویژه ای به این موضوع داشته باشند.

  1. تضمین کیفیت
  2. قیمت مناسب و اقتضادی
  3. ارسال در کمترین زمان
  4. تنوع و طراحی مدرن ظروف یکبار مصرف

تولید کننده های نام برده شده در این بخش توجه ویژه ای به موارد بالا دارند و همواره در تولید و عرضه بهداشتی و با کیفیت ظروف یکبار مصرف پیشرو بوده اند.

ما در این بخش تعدادی از تولید کننده های ظروف یکبار مصرف را معرفی کردیم که تمام ویژگی های بالا را دارند شما کاربران میتوانید به آسانی  محصول مورد نظر خود را در این تولیدی ها انتخاب کنید و در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

خرید ظروف یکبار مصرف از تولیدی، به شما این امکان را می‌دهد که مستقیماً با تولید کننده در ارتباط باشید و از قیمت مناسب‌تری نسبت به خرید از فروشگاه‌ها و مغازه‌های عرضه کننده استفاده کنید.

علاوه بر این، از این روش می‌توانید اطلاعات بیشتری در مورد محصول و روش‌های تولید آن کسب کنید و بدانید که آیا تولید آن با استفاده از مواد بازیافتی صورت گرفته است یا خیر.

به دلیل اینکه می‌توانید مستقیماً با تولید کننده در ارتباط باشید، احتمالاً این امکان را دارید که با پیشنهادات خود، بهبود فرآیند تولید و استفاده از مواد قابل بازیافت را پیشنهاد کنید. همچنین، اگر شما یک شرکت یا سازمان هستید، می‌توانید قراردادهای تولید و خرید را مستقیماً با تولید کننده بسته و از هزینه‌های لازم برای واسطه‌گری صرفه جویی کنید.

به طور کلی، خرید ظروف یکبار مصرف از کارخانه از نظر اقتصادی و محیط زیستی می‌تواند مزایای قابل توجهی داشته باشد. برای پیدا کردن تولید کنندگان محلی، می‌توانید از اینترنت و شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید.

کارخانه لیوان یکبار مصرف

لیوان یکبار مصرف یکی از پرکاربرد ترین محصولات یکبار مصرف در ایران می باشد. از ادارات دولتی گرفته تا کافه ها و حتی مدارس و بیمارستان ها، همه و همه مکان هایی هستند که در آن لیوان یکبارمصرف کاربرد دارد.

اکثر کارخانه های یکبار مصرف، دارای خط تولید لیوان یکبار مصرف می باشند که در آن لیوان هایی در اندازه های مختلف با وزن های متفاوت تولید میکنند. از آنجایی که استفاده از لیوان یکبار مصرف در مراسمات مذهبی و مهمانی های خدمانی مورد استفاده قرار میگیرد، تولید این محصول باید به گونه ای باشد تا تمام نیاز بازار را رفع کند. از این رو کارخانه های لیوان یکبار مصرف در شهریار در حال حاضر لیوان هایی در اندازه های مختلف از جمله 100، 150، 200، 250 و … سی سی و وزن های متفاوتی از جمله 0.5 گرم، 1 گرم و … تولید میکنند

بعد از اینکه برای اولین بار ظرف یکبارمصرف در ایران تولید شد، تولید کنندگان به این فکر افتادند تا دیگر ظروف سرو غذا، نوشیدنی و … را به شکل یکبارمصرف تولید کنند.

 به نظر شما یکی از پر استفاده ترین ظروف موجود در خانه یا محل کار شما چیست ؟

4.6/5 - (19 امتیاز)